пятница, 28 сентября 2012 г.

Навчальний проект з біології

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: У світі рослин 
Назва навчальної теми: « Різноманітність  Покритонасінних  рослин»

Основний навчальний предметбіологія.

Вік учнів, клас: 12-13 років, 7 клас

Стислий опис проекту:

Даний навчальний проект призначений для учнів 7 – го класу і спрямований на активізацію пізнавальної діяльності школярів. Опрацювання матеріалу учні проводять самостійно, виконуючи при цьому пошукову, дослідницьку, аналітичну діяльності. Запропонований матеріал вивчається    в другому семестрі . Навчальний проект спрямований на оволодівання учнями новими термінами, біологічними поняттями, новими цікавими фактами з життя рослин. Робота над проектом допоможе учням більш глибоко осягнути дану тему, знаходячи відповідну інформацію, оформлюючи результати своїх досліджень у вгляді цікавих доповідей та яскравих робіт. Допоможе розвинути навички 21-го століття та навички роботи з технологіями Веб 2.0.

 

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)

 

Навчальні цілі:

Навчити учнів:
·        висувати гіпотези щодо різноманіття рослин,
·        складати план дослідження,
·        збирати та аналізувати інформацію, знайдену в Інтернеті, енциклопедіях, підручниках,
·        компонувати,
·        встановлювати порядок слайдів, статей, малюнків;
·        презентувати та доводити свою думку під час презентації, публікації;
Формування в учнів:
§         мотивації до самоосвіти;
§         формування навичок мислення високого рівня, у тому числі глобального, інтегрованого;
§         формування у учнів цілісної картини світу, розуміння зв’язків між явищами в природі, в суспільстві та у світі в цілому;
§         уміння вільно орієнтуватись в сучасному інформаційному просторі;
§         розвиток уміння самостійно конструювати свої знання, вміння продуктивно вирішувати проблеми (навчальні, соціальні тощо), співпрацювати в групі;
§         формування життєвих навичок і компетентностей ХХІ сторіччя, які допоможуть учням у подальшій самореалізації в різноманітних сферах життєдіяльності

 

Опис оцінювання

У класах, зосереджених на навчальних потребах учнів, вчителі здійснюють оцінювання учнів, учні оцінюють один одного, проте, у решті решт, учні оцінюють самих себе. Коли учні оцінюють своє власне мислення та продукти, які самі створюють, це набагато більше, ніж перевірка наявності помилок. Вони, згідно поясненню Віггінса (Wiggins (1990) здійснюють «персоналізацію» стандартів, за якими здійснюватиметься оцінка їх продуктів та діяльності. Така діагностика дає їм підстави конкретно осмислювати якість їхньої роботи та навчальних процесів та дозволяє їм змінювати стратегію навчання для того, щоб стати більш дієвими та ефективними учнями.
Оцінювання роботи учнів у проекті відбувається за спеціально розробленими формами, які одночасно використовуються учнями для само оцінювання та само спрямування власної пошукової діяльності. Самооцінювання та прогрес учнів відбуваються за рахунок використання спеціальних форм (таблиці З-Х-Д тощо). Для підтримки самостійної роботи учням надаються відповідні інструкції, наприклад, Інструкція для пошуку інформації у мережі Інтернет. В роботі вчителя, крім вказаних попередньо, важливим є контрольний список спостереження за навичками мислення.. Інструментарій оцінювання включає графічні схеми, нотатки у блозі, контрольні списки, опитувальники, форми оцінювання. Оцінювання буде проводитись наступним чином: діяльність учнів у групах – за спеціально розробленими контрольними списками; усне і письмове мовлення – згідно з існуючими критеріями навчальних досягнень учнів; розвиток навичок мислення - за спеціальною формою.

 

Діяльність учнів:

       Дозвіл батьків для роботи учнів в мережі Інтернет. 
В ході виконання  проекту учні знайомляться з учительською презентацією та публікацією проекту, Темою проекту, Ключовим та Тематичними питаннями, проводять дослідження одного з тематичних питань за обраними змістовими питаннями, презентують результати свого дослідження у вигляді короткого повідомлення результатів дослідження:
·        учнівської  презентації в режимі Power Point( приклад 1, приклад 2),
         Підтверджують або спростовують власні гіпотези, ілюструють свої ідеї за допомогою кольорових малюнків, доповнюють матеріалами з Інтернету, обговорюють, аналізують, роблять висновки.
       Учні вчаться планувати та створювати: презентації, публікації, таблиці, діаграми, відповідають на запитання мережевого опитувальника

Комментариев нет:

Отправить комментарий